M jak Mrówka

Polityka Prywatności i Obowiązek Informacyjny

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Poniższe uwagi, dotyczą polityki zachowania poufności w serwisie internetowym ‚mjakmrowka.pl’, należącym do „Grupy PSB Handel” S.A.

Przedstawiamy stosowane przez nas sposoby gromadzenia, wykorzystywania i udostępniania danych, które możemy pozyskać od Państwa, w trakcie korzystania przez Was z naszej witryny. Prosimy o zapoznanie się z całą treścią polityki zachowania poufności, przed skorzystaniem z usług naszej witryny. „Grupy PSB Handel” S.A. informuje, że wszelkie dane, otrzymywane za pośrednictwem serwisu internetowego, będą wykorzystywane wyłącznie za uprzednią zgodą osoby, której dane dotyczą, w zakresie przez tę osobę określonym.

Bezpieczeństwo

Dokładamy wszelkich starań, aby zgodnie z obowiązującym prawem, zabezpieczyć dostęp do strony osobom niepowołanych. Należy pamiętać o tym, że żaden przekaz informacji przez Internet nie jest w pełni bezpieczny, czy wolny od zaistnienia błędów. 

Użytkownicy serwisu

„Grupa PSB Handel” S.A zapewnia użytkowników swego serwisu internetowego, iż przestrzega prawa do prywatności i ochrony danych osobowych. Zapewniamy również, że dane osobowe związane z zmawianiem publikacji reklamowych przez stronę WWW nie są gromadzone.

Linki do innych witryn internetowych

Witryna internetowa ‚grupapsb.com.pl’ zawiera odsyłacze do innych serwisów internetowych, których nie obejmują postanowienia niniejszej polityki zachowania poufności.

Zachęcamy Państwa do zapoznawania się z treścią odpowiedniej polityki, w przypadku każdej z odwiedzanych witryn internetowych.

‚Numer IP’ oraz pliki ‚cookies’ (‚ciasteczka’)

W trakcie poruszania się Państwa po witrynie, używana w komputerze przeglądarka internetowa, automatycznie przekazuje do serwera, obsługującego niniejszą witrynę, niektóre dane, jak np. URL witryny internetowej, odwiedzanej przez Państwa poprzednio, czy Państwa adres IP oraz wersję przeglądarki, aktualnie wykorzystywanej przez Państwa komputer.

Do tego celu wykorzystywane są, między innymi – pliki ‚cookies’, znaczniki internetowe  (‚Internet tags’), czy rejestracja marszruty po witrynie (ewidencje logów, logi serwerów oraz dane o kolejności uruchamiania przycisków, tzw. „clickstream data”).

Mechanizmy wykorzystania numerów IP, Cookies oraz innych, podobnych technologii, zastosowanych w naszym serwisie, mają na celu:

  • tworzenia statystyk – aby lepiej zrozumieć, jak użytkownicy korzystają z serwisu, co w efekcie wpłynie na poprawienie jego struktury, mechanizmów i zawartej treści;
  • rozpoznanie urządzenia użytkownika (rodzaj przeglądarki) – aby odpowiednio wyświetlać strony, najlepiej dostosowane do urządzenia,
  • zapewnienie bezpieczeństwa, np. uwierzytelnienie w ramach serwisu,
  • w celach reklamowych – w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. Dostęp do informacji o korzystaniu przez użytkowników z naszej strony mają także podmioty powiązane oraz nasi zaufani partnerzy, którzy również wykorzystują technologie takie jak pliki cookie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam, oraz analizowania ruchu na naszych stronach i w Internecie,
  • podniesienie komfortu użytkowania naszego serwisu.

Mogą Państwo ustawić przeglądarkę w taki sposób, aby ostrzegała Państwa, gdy przesyłany jest plik ‚cookies’, bądź też w ogóle blokowała przesyłanie tego typu plików. W tym drugim przypadku, niektóre funkcje niniejszej witryny mogą nie działać poprawnie. Korzystanie z naszego serwisu, bez wyłączenia obsługi ‚cookies’ w przeglądarce, oznacza, że będą się one zapisywać w pamięci komputera. 

Właściciel strony pliki ‚cookies’ (‘ciasteczka’) przechowuje przez okres 24 miesięcy.

Wyłączenie plików ‚cookies’ (‚ciasteczek’) w przeglądarce internetowej

Dla osób przekonanych o tym, że pliki ‚cookies’ naruszają ich prywatność, podajemy procedury ich wyłączania, w przypadku kilku najpopularniejszych przeglądarek internetowych.

Mozilla Firefox

W menu „Narzędzia” wybierz „Opcje” i w nich zakładkę „Prywatność”. Przeglądarka daje możliwość zaznaczenia, że Osoba nie chce być śledzona w ogóle lub pozwala na  usunięcie pojedynczych „ciasteczek”, dotyczących poszczególnych witryn.

Microsoft Internet Explorer

W menu „Narzędzia” wybierz „Opcje internetowe” i w nich zakładkę „Prywatność”. Specjalnym suwakiem możesz regulować ogólny poziom prywatności, albo przyciskiem „Witryny” zarządzać ustawieniami poszczególnych serwisów internetowych.

Google Chrome

W menu ukrytym pod trzema poziomymi kreseczkami, w prawym górnym rogu przeglądarki, wybierz „Narzędzia”, a potem – „Wyczyść dane przeglądania…”.  Oprócz możliwości czyszczenia plików ‚cookies’, znajduje się tam link „Więcej informacji”, który prowadzi do szczegółowego opisu funkcji prywatności przeglądarki.

Opera

Przyciskiem „Opera” w lewym górnym rogu, otwórz menu i wybierz w nim „Ustawienia”, i dalej – „Wyczyść historię przeglądania…”. Oprócz możliwości skasowania, już ustawionych plików ‘cookies’, jest tam też przycisk – „Zarządzaj ciasteczkami…”, prowadzący do bardziej zaawansowanych opcji dla poszczególnych witryn.

Safari

W menu „Safari” wybierz „Preferencje” i w nich zakładkę – „Prywatność”. Znajdziesz w niej liczne opcje, dotyczące plików ‚cookies’.

W telefonach komórkowych, tabletach i innych urządzeniach mobilnych

Każdy model telefonu może tę funkcję obsługiwać w inny sposób. Dlatego zachęcamy do zapoznania się z opcjami prywatności, w dokumentacji na stronie internetowej producenta Twojego urządzenia mobilnego.

Zmiany w polityce ochrony prywatności

„Grupy PSB Handel” S.A. poinformuje o zmianach w polityce ochrony prywatności, które mogą wynikać ze zmian w polskim prawie, rozwoju technologii internetowych lub rozwoju i powstania nowych produktów i usług w systemach naszej Firmy.
Niniejsza ‚Polityka prywatności’ została, po raz ostatni, zaktualizowana w dniu 18.05.2018 r.

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Grupa PSB Handel Spółka Akcyjna, Wełecz 142, 28-100 Busko-Zdrój, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 661047, NIP 6551974439, dalej zwana „Administratorem”.
  2. Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych: Rafał Andrzejewski, iod.rafalandrzejewski@grupapsb.com.pl, nr tel. 600 237 037.
  3. Informujemy, iż Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, przesyłania informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora, dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
  4. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych – art. 6 ust 1 lit. a RODO1, art. 6 ust 1 lit. b RODO, art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art. 6 ust 1 lit. f RODO.
  5. Informacja o odbiorcach danych osobowych: 
    Państwa dane osobowe mogą być przekazywane do:
    - kancelarii prawnych,
    - firm informatycznych, 
    - firmy ochroniarskiej.
  6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
  7. Okres, przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane: okres niezbędny do wykonania umowy lub dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, okres niezbędny wynikający z przepisów prawa, natomiast w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą – do odwołania zgody.
  8. Informujemy, iż mają Państwo prawo do:
    1) dostępu do Państwa danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    2) przenoszenia danych,
    3) wniesienia skargi do organu nadzorczego,
    4) pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Państwa danych ze względu na Państwa szczególną sytuację,
    5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Państwa danych osobowych innemu administratorowi danych,
    6) uzyskania wyczerpującej informacji dot.:
    a) występowania Państwa danych w zbiorach Administratora oraz adresie jego siedziby,
    b) celu, zakresu i sposobu przetwarzania danych zawartych w takim zbiorze,
    c) stanu od kiedy przetwarza się Państwa dane w zbiorze,
    d) ewentualnym źródle pozyskania danych,
    e) udostępniania Państwa danych, a w szczególności informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane te są udostępniane.
  9. Informujemy, iż:
    1) podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne,
    2) Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
  10. Informujemy ponadto, iż mają Państwo prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda. 

1 RODO – ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).